‘Onboarding’ betekent letterlijk het aan boord nemen van de nieuwe collega, maar dat gaat verder dan hem of haar wegwijs maken en tonen waar de koffiemachine staat. Al vanaf de start moet je ervoor zorgen dat je medewerker zich deel van het team voelt, en zowel de inhoud van zijn job als de organisatie goed leert kennen. Zo creëer je vertrouwen en vergroot je de loyaliteit, waardoor je nieuwe medewerker snel inzetbaar is. Klinkt logisch, maar hoe pak je dit aan?
Tijdens dit seminarie zetten we je op weg:
- Wat zijn do’s & don’ts in de eerste dagen, weken, maanden, …?
- Hoe zorg je ervoor dat je nieuwe medewerker aan boord blijft en uitgroeit tot een echte ambassadeur voor jouw bedrijf?
Onboarding gaat verder dan je denkt
Sprekers
Isabelle Cornelis
Informatie
- Duurtijd: 01:00
- Niveau: Beginner
- Beschikbaarheid: 2 weken
Login of registreer je nu om toegang te krijgen tot dit seminarie.
Verloop Cursus
-
1
Webinar
Eén van de voorwaarden voor het behalen van het attest is dat u reageert op minimum 75% van de aanwezigheidscontroles.
-
Onboarding: nieuwe werknemers succesvol inwerken
-
-
2
Aandachtscontrole
Eén van de voorwaarden voor het behalen van het attest is dat u deze inhoudsvragen beantwoordt.
-
Inhoudsvragen
-
-
3
Bezorg ons uw feedback
-
Evaluatievragen
-
-
4
Claim hier uw attest
-
Attest
-